08-30-17-30, птн. - 08.30-16.30, перерва 13.00-14, вихідні: СБ, НД

Бухгалтерські послуги для ОСББ з юридичним та економічним супроводом.  

Бухалтерський супровід:

  • Ведення бухгалтерського обліку, на підставі даних первинних документів і бухгалтерських регістрів;
  • Забезпечення своєчасного складання бухгалтерської та податкової звітності, подання їх в установленому порядку та строки до відповідних органів;
  • Нарахування й перерахування податків і зборів (податкових платежів), заробітної плати робітників та інших виплат і платежів, відповідно до законодавства;
  • Здійснення контролю за зміною рахунків, на які перераховуються податки та збори (обов’язкові платежі).
  • Ведення усього необхідного документообігу ОСББ від первинної документації до подачі звітності.

  Юридичний супровід:

  • Складання та оформлення договорів;
  • Робота з боржниками: претензія, досудова вимога;
  • Допомога в складанні та оформленні протоколів загальних зборів та правління;
  • Допомога в оформленні документів при зміні тарифів, голови правління та інше;
  • Допомога при складанні листів та їх реєстрація.
  • Забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й юридично правильністю оформлення документів.

Економічний супровід:

  • Розрахунок кошторису і розміру внесків на управління багатоквартирним будинком;
  • Підготовка в оформлення необхідної документації по внеску на управління будинком у відділ соціальної політики та ЦМСУ;
  • Робота з боржниками (мешканці);
  • Звіт «Рух коштів» по ОСББ (за вимогою голови правління);
  • Подання статистичної звітності;
  • Забезпечення необхідних розрахунків щодо надходжень та витрат неприбуткової організації.

  Бухгалтерські послуги для ФОП:

  • Супроводжуємо ФОП 1,2 і 3 груп на єдиному податку.
  • Надаємо адміністративні послуги по договору та гарантуємо якісне обслуговування.

Перелік послуг для ФОП наступний :

  • Нарахування та сплата всіх необхідних податків по клиєнт-банку;
  • Подача квартальної та річної звітності в контролюючі органи (нульова звітність, декларація по єдиному податку, об’єднана звітність);

Ведення кадрової роботи та податковий облік найманих працівників, а саме:

  • штатного розпису;
  • наказів;
  • повідомлення про прийняття найманого працівника на роботу;
  • особових справ;
  • трудових книжок;
  • трудових договорів та договорів ЦПХ;
  • табелів обліку робочого часу;

Нарахування та виплата заробітної плати на картку працівникам, нарахування відпускних, компенсацій при звільненні;

Консультація для отримання елктронних ключів для подачі електронної звітності;

Подготовка документів для отримання электронних ключів (ЄЦП);

Контроль оплати платежів по податкам.

Адміністративні послуги для ОСББ:  

В адміністративні послуги по обслуговуванню ОСББ входить:

Ведення бухгалтерського  обліку новоствореного ОСББ та уже існуючого:

  • Обробка первинних документів;
  • Внесення та відображення у бухгалтерському обліку дебіторської та кредиторської заборгованості з контрагентами;
  • Надання на розгляд та підпис голові ОСББ рахунки, акти, звіти та інші документи що стосуються їх проведення;
  • Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
  • Формування та проведення платіжних доручень;
  • Підготовка та проведення актів та рахунків про надання послуг;
  • Обробка банківських виписок та документів;
  • Введення в експлуатацію,  списання  основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів;
  • Нарахування амортизації;
  • Нарахування заробітної плати та відрахувань у фонди;

Формування та подання фінансової та податкової звітності у органи статистики, податкової служби та департаменту соціальної політики Вінницької міської ради

А саме :

  • Рух грошових коштів за місяць;
  • Об’єднаний звіт з ЄСВ та ПДФО;
  • Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва;
  • Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій;
  • Житловий фонд.

Кадрова робота :

  • Обробка документів по прийому, звільненню та кадровому переміщенні найманих працівників безпосередньо на ОСББ;
  • Складання наказів;
  • Табелювання.
  • Юридичний супровід повсякденної діяльності:
  • Складання та оформлення договорів;
  • Робота з боржниками: претензія, досудова вимога;
  • Складанні листів та їх реєстрація;
  • Забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й юридично правильністю оформлення документів;
  • Складанні та оформленні протоколів загальних зборів та правління;
  • Оформлення документів при зміні розміру внесків на правління багатоквартирного будинку, голови правління та інше;
  • Листування з контрагентами ОСББ.

Економічний супровід :

  • Розрахунку кошторису і внеску;
  • Оформлення документів по внескам в відділ соціальної політики та ЦМСУ;
  • Рух грошових коштів за місяць (при потребі);
  • Облік оплат по послузі управління будинком;

Видача довідок (мешканці) а саме :

  • Про фактичне проживання та сплату внеску на управління БКБ або тимчасову відсутність (фактичне проживання без реєстрації);
  • Про склад сім’ї;
  • Про відсутність заборгованості з внесків на управління БКБ;
  • Статистична звітність.

При заключенні договору на адміністративне обслуговування , при бажанні , надаємо сантехнічні та електротехнічні послуги по факту виконання робіт.