Бухгалтерські послуги для ОСББ з юридичним та економічним супроводом.
Бухалтерський супровід:
- Ведення бухгалтерського обліку, на підставі даних первинних документів і бухгалтерських регістрів;
- Забезпечення своєчасного складання бухгалтерської та податкової звітності, подання їх в установленому порядку та строки до відповідних органів;
- Нарахування й перерахування податків і зборів (податкових платежів), заробітної плати робітників та інших виплат і платежів, відповідно до законодавства;
- Здійснення контролю за зміною рахунків, на які перераховуються податки та збори (обов’язкові платежі).
- Ведення усього необхідного документообігу ОСББ від первинної документації до подачі звітності.
Юридичний супровід:
- Складання та оформлення договорів;
- Робота з боржниками: претензія, досудова вимога;
- Допомога в складанні та оформленні протоколів загальних зборів та правління;
- Допомога в оформленні документів при зміні тарифів, голови правління та інше;
- Допомога при складанні листів та їх реєстрація.
- Забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й юридично правильністю оформлення документів.
Економічний супровід:
- Розрахунок кошторису і розміру внесків на управління багатоквартирним будинком;
- Підготовка в оформлення необхідної документації по внеску на управління будинком у відділ соціальної політики та ЦМСУ;
- Робота з боржниками (мешканці);
- Звіт «Рух коштів» по ОСББ (за вимогою голови правління);
- Подання статистичної звітності;
- Забезпечення необхідних розрахунків щодо надходжень та витрат неприбуткової організації.
Бухгалтерські послуги для ФОП:
- Супроводжуємо ФОП 1,2 і 3 груп на єдиному податку.
- Надаємо адміністративні послуги по договору та гарантуємо якісне обслуговування.
Перелік послуг для ФОП наступний :
- Нарахування та сплата всіх необхідних податків по клиєнт-банку;
- Подача квартальної та річної звітності в контролюючі органи (нульова звітність, декларація по єдиному податку, об’єднана звітність);
Ведення кадрової роботи та податковий облік найманих працівників, а саме:
- штатного розпису;
- наказів;
- повідомлення про прийняття найманого працівника на роботу;
- особових справ;
- трудових книжок;
- трудових договорів та договорів ЦПХ;
- табелів обліку робочого часу;
Нарахування та виплата заробітної плати на картку працівникам, нарахування відпускних, компенсацій при звільненні;
Консультація для отримання елктронних ключів для подачі електронної звітності;
Подготовка документів для отримання электронних ключів (ЄЦП);
Контроль оплати платежів по податкам.
Адміністративні послуги для ОСББ:
В адміністративні послуги по обслуговуванню ОСББ входить:
Ведення бухгалтерського обліку новоствореного ОСББ та уже існуючого:
- Обробка первинних документів;
- Внесення та відображення у бухгалтерському обліку дебіторської та кредиторської заборгованості з контрагентами;
- Надання на розгляд та підпис голові ОСББ рахунки, акти, звіти та інші документи що стосуються їх проведення;
- Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- Формування та проведення платіжних доручень;
- Підготовка та проведення актів та рахунків про надання послуг;
- Обробка банківських виписок та документів;
- Введення в експлуатацію, списання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів;
- Нарахування амортизації;
- Нарахування заробітної плати та відрахувань у фонди;
Формування та подання фінансової та податкової звітності у органи статистики, податкової служби та департаменту соціальної політики Вінницької міської ради
А саме :
- Рух грошових коштів за місяць;
- Об’єднаний звіт з ЄСВ та ПДФО;
- Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва;
- Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій;
- Житловий фонд.
Кадрова робота :
- Обробка документів по прийому, звільненню та кадровому переміщенні найманих працівників безпосередньо на ОСББ;
- Складання наказів;
- Табелювання.
- Юридичний супровід повсякденної діяльності:
- Складання та оформлення договорів;
- Робота з боржниками: претензія, досудова вимога;
- Складанні листів та їх реєстрація;
- Забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й юридично правильністю оформлення документів;
- Складанні та оформленні протоколів загальних зборів та правління;
- Оформлення документів при зміні розміру внесків на правління багатоквартирного будинку, голови правління та інше;
- Листування з контрагентами ОСББ.
Економічний супровід :
- Розрахунку кошторису і внеску;
- Оформлення документів по внескам в відділ соціальної політики та ЦМСУ;
- Рух грошових коштів за місяць (при потребі);
- Облік оплат по послузі управління будинком;
Видача довідок (мешканці) а саме :
- Про фактичне проживання та сплату внеску на управління БКБ або тимчасову відсутність (фактичне проживання без реєстрації);
- Про склад сім’ї;
- Про відсутність заборгованості з внесків на управління БКБ;
- Статистична звітність.
При заключенні договору на адміністративне обслуговування , при бажанні , надаємо сантехнічні та електротехнічні послуги по факту виконання робіт.